Ladybox: bylo to k něčemu?

Standard

Už uběhl nějaký ten pátek od mého nadšeného příspěvku, tak je načase se podívat, jestli nadšení vydrželo:

Pure Fiji Body Butter in Starfruit Infusion 59ml - je to moc příjemný krém/máslo a to obzvláště na ruce a nohy, na celé tělo se podle mě hůř rozmazává. Vůně je hodně výrazná, ale pěkná. Nicméně za originální cenu (tedy 120ml 300kč, 240ml 700kč) si ho prostě nekoupím, tak nadšená z něj nejsem.

Snídaňová směs Iswari nepražení kakao - já stále nenašla odvahu k tomu to ochutnat :D

Sebamed Balzám na ruce a nehty 10ml a Mycí emulze na obličej a tělo solivovým olejem 20ml - balzám na ruce je příjemný, vůně je ok, ale o tu asi u Sebamedu nejde, na léto bych si ho koupila, ale teď na zimu je na mě příliš lehounký. Pokud netrpíte na super suché ruce, tak by vám mohl stačit. Na stranu druhou, za asi 130kč znám lepší krémy a i levnější. Ta mycí emulze mě zaujala víc. Myla jsem si s ní obličej a umyla mi lehký make-up, nevysušila a nepodráždila pleť. Jenže nevím, na pleť raději používám přípravky přímo pro pleť určené, které “něco” dělají, ne že jen umyjí a na tělo používám mycí gel buď podle vůně nebo neparfémovaný úplně… oba výrobky jsou fajn, ale nejsou ničím vyjímečné.

Garnier BB krém - patřím k té blogerské minoritě, která ho má ráda, ale s tím, že je to pro mě prostě tónovací krém, nic víc. Rozhodně nedoporučuju na mastnou pleť, spís na normální až suchou a u smíšené snad jen v zimě.

ColorClub  Secret Agent - barva je moc pěkná, ale já prostě na sobě fialovou a vínovou nemusím a nějak se v tom odstínu necítím. Jinak laky CC mám hodně ráda, krásně se lakují a drží.

Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth - tohle je asi největší zklamání a opět se mi potvrzuje, že až na Pai mi prostě přírodní kosmetika nesedí. V tomto případě z mnoha důvodů:

- smrdí. V kelímku je cítit levandule, ale při kontaktu s teplem kůže to začne zapáchat jak levandule přelitá térem. Není to naštěstí na pleti za pár vteřin cítit, ale není to prostě uživatelsky příjemné.

- nějak to nic nedělá. Není hydratační, není výživný, není zklidňující… tak nějak nic. Jen tam tak sedí a hledí…

- špatně se roztírá. To dělá mnoho přírodní kosmetiky, ale mě prostě nebaví ty bílý šmouhy donekonečna rozetírat, vtírat a natírat na obličej.

Takže jak vidíte, velké počáteční nadšení, což já umím a pak to tak nějak vyprchalo… ty výrobky nejsou špatný, ale v podstatě až na Color Club laky (v jiném odstínu) a BB krém, který už jsem stejně měla, bych si nic znovu nekoupila.

Jak se osvědčily produkty vám?

5 responses »

  1. Já ho mám taky ten krém a souhlasím s tím, že až tak moc toho nedělá. Nicméně to rozmazávání není úplně problém toho krému (nebo teda jo, ale prostě s tím člověk nic neudělá). Tyhle přírodní krémy je nejlepší nanášet na vlhkou pleť (ideálně přestříknutou vodou nebo květinovou vodou) a je jich potřeba daleko menší množství než klasického krému. Dobrý je taky třena jen rozetřít jemně v dlaních a přiložit na obličej, úplně to stačí. Ale taky teď testuju Hadka (já jsem teda z těch vůni nadšená :-) ) a to je trochu o něčem jiným, fakt to něco dělá.

    • Já ho dávala trochu na olej od Saloosu…ale ráno jsem měla dehydratovanou pleť. Mě ani Hádek neseděl, ani Hauschka, ani Lavera, ani…mám pokračovat? Já z těch přírodních múžu jen Pai a REN, což mám vzhledem k ceně mooooc velkou radost :D

      • Na olej to asi moc nebude, teda zas až do toho nevidím, ale pokud se dobře pamatuju, tak to má základ z bambuckýho másla, takže v kombinaci s olejem to asi vysušovat bude. Jinak já ho používám na den právě proto, že je sušší, a tím pádem mi líp sedí pod makeup. Já hledám vhodný přírodní krém už hrozně dlouho, zatím se mi fakt líbí lecitinový krémy od hadka, tak doufám, že mi nepřestanou vyhovovat. Pai se pořád bráním vyzkoušet, protože tak nějak intuitivně tuším, že to pak asi budu chtít :-)

  2. Vyměním ten lak!! Nevím ještě za co… ale fialové zbožňuju a tenhle je vážně krásný <3 Případně odkoupím, pokud nenajdu dostatečnou náhradu:))
    A velice jsem se pobavila u popisu toho krému :D Vážně ti tohle dělá? Tomu se skoro věřit nechce… Momentálně používám vzorky krémů od Hadka a vesměs mi taky moc nevoní (moc bylinek! moc čajovníku!), ale s rozmazáváním problém nemám. Tak ještě, aby pomohl. Taky se zeptám Verči, zda jí tenhle krém Elizabeth dělá nějakou neplechu, vzala si ho do testování…
    To kakao koštni! Alou, hned!
    Verunka

Leave a Reply

