Gabriella Salvete: Diamante Volume & Lenght Mascara

Standard

First of all I would like to say thanks to Sonidlo and Gabriella Salvete as I got this mascara in her giveaway  sponsored by the company. I was actually quite excited. Gabriella Salvete is a drugstore brand that I have to admit I was never really into. Didn’t like the name and the packaging and never really got anything from them. The brand went trough a large makeover lately and I really like the result. And while they seem to have a massive PR campaign through various Czech blogs it still doesn’t feel obnoxious as it does with some other brands (yes, I mean you unmentioned French pharmacy brand) and they way of communication and genuine enthusiasm is actually quite appealing. So, as I said I was pretty excited to try their new mascara.

What they say about itNew DIAMANTE mascara contains diamond dust, which brightens up your look. It will make your eyelashes outstandingly glossy and beautiful, and most importantly strong and healthy. The asymmetrical plastic brush adjusts to each lash, while extending and giving your lashes incredible volume.

What I say: Well, I cannot say anything about the glossiness or health of my eye lashes. I just don’t buy into this. BUT I can definitely say something about the volume and length. And here let me tell you that it does what it promises and more. I was super impressed. My favorite mascara is Clinique High Impact (or almost any by Lancome ). They give me the most voluminous eye lashes of all. Yet this GS gem did even better. Not sure if you can tell by the picture but my lashes did look so full and yet long, very black and still quite soft. Even my husband noticed! When I first opened it I was curious about the brush as it is of one of the plastic one that I usually don’t care for much. Yet it really seemed to pick every lash and working with i t was easy…

Unfortunately there is a small hiccup here. I have very oily eye lids even in winter. And unfortunately this little gem of a mascara smudges on me within two hours. Which is so unfortunate and I am so bummed. Because not only it gives the most beautiful eye lashes but it also costs nothing in comparison to my favorite ones. I cannot wear GS mascara everyday but when I really want glam eye lashes I use blotting papers, blotting powder and eye shadow base and then I can get through an evening without any major smudging. If you don’t have a major problem with oily eye lids I think this mascara should work really well for you. And for aprox. 150Czk/ $7 you won’t get ruined trying it.

GS2final

 

Nejdříve bych moc ráda poděkovala Sonidlu, na jejímž blogu jsem v giveaway, kterou sponzorovala právě Gabriella Salvete, získala tuto řasenku.

Musím přiznat, že mě nikdy Gabriella Salvete jako značka moc nezaujala. Nějak se mi nelíbilo její jméno (nikdy nevím, které písmeno je v názvu 2x a proč tak složité jméno, ale budiž) a ani design výrobků. Jasně, jedná se “jen” o drogérkvou značku, ale stejně jsem raději šáhla po Rimmelu než po GS. Nedávno ale GS prošla celkovou změnou designu a ten se mi moc líbí, design značky je jednotný, celkem jednoduchý, přehledný a zároveň typický pro GS. O jejich řasenkách jsem slyšela spoustu pochval a tak jsem z výhry měla fakt velkou radost.

Co o řasence říká GSNová řasenka DIAMANTE obsahuje diamantový prach, který pomáhá rozzářit váš pohled. Díky němu budou vaše řasy neobyčejně lesklé, krásné, ale hlavně posílené a zdravé. Asymetrický plastový kartáček, který se přizpůsobí každé vaší řase, řasy nejen dokonale prodlouží, ale také jim dodá neuvěřitelný objem.

Co říkám já: co se týče lesku a zdraví vám nepovím nic, na to moc nevěřím. ALE zato vám povím něco o tom prodloužení a objemu. A nejenže je řasenka zvládá, ona je zvládá nad má očekávání. Moje nejoblíbenější řasenka je od Clinique High Impact (nebo témeř cokoliv od Lancome). Ale tenhle pokládek od GS je snad ještě lepší a to za zlomek ceny. Dělá opravdu nádherně plné, bohaté a dlouhé řasy, které jsou perfektně černé a stále docela měkké na dotek. Nejdříve jsem nebyla moc nadšená z plastového kartáčku, nemám je moc ráda, jsem řasenková konzerva. Ale s tímhle plastovým kartáčkem se pracuje moc dobře a opravdu zachytí lecjakou tu řasu. I má drahá polovice si všimla!

Ale je tu i drobný zádrhel: mám bohužel hodně mastná víčka a to i v zimě. Hodně řasenek se mi rozmazává a bohužel to platí i pro tento zázrak Gabrielly Salvete. Což mě fakt mrzí a sejří. Takže na denní nošení to fakt není. Ale někdy na večer si ji stejně vezmu, ale musím použít matující papírky, pudr a bázi pod oční stíny a pak vydrží pár hodin bez rozmazávání. Pokud nemáte s mastnými víčky problém jako já, za cenu okolo 150Kč určitě stojí za vyzkoušení a finančně vás rozhodně nezruinuje :)

 

11 responses »

  1. Taky jsem vždycky myslela, že se píše jedno “l” a dvě “t” :D Jinak moc děkuju za recenzi a souhlasím s rozmazáváním – taky mám mastná víčka a večer mám pod těmi spodními bohužel fleky :( Nebýt fleků, je to snad nejlepší řasenka na světě :)

  2. naprosto souhlasím. objem a prodloužení ta řasenka zvládá super. naštěstí se mi maže jenom trošku a myslím, že tu cenu je to jedna z nejlepších řasenek, která je dostupná u nás v drogériích.

Leave a Reply

