2012 Fails / Propadáky roku 2012 (part two)

Standard

Ok, after the previous rather expensive hand treatment this thing is from drugstore and my expectations weren’t that high. But I have to confess that on general level I quite like Garnier and use quite a few of their products so while I didn’t expect a holy grail status I din’t think this could be such a fail. So let me tell you something about:

Garnier: UltraLift Swirl 2in1 Serum plus cream – Night

They say: UltraLift Swirl is a quick and effective solution to fight against the principle signs of ageing without complicating your anti-wrinkle routine. No need to worry about layering a serum with a cream.

I say: Well,I say that I should’ve known better when something claims to be 2in1 it usually is a disaster and for a good reason. Mixing together two different products results in none of them working properly and just being...blah. Which is exactly the case here. Again, this is not a disastrous product but one that somehow manages not to do a thing. I got it hoping it would be more nourishing than my skin care at that time. So, if you ask : does it hydrate? I have to say no, not really. Is it nourishing? Not at all. Does it feel smoothing? Not even a little bit. I cannot address the lifting action but I cannot imagine that either. I was hoping it would plump up my skin and make it softer to the touch since there are some silicones present but not even that. It could work as a primer over already hydrated skin.

Oh, and then there is the scent. Yes, I am fully aware of Garnier’s policy of soaking their products in fragrance but I never really had a reaction to them or found them unpleasant. Well, this time it is unpleasant. It’s just really strong for me and I wouldn’t even want to use it on my hands. I wish I could say something nice… the swirly thing looks pretty-ish? ;)

 

garnier

 

Tak minule jsem za propadák označila věc ne zrovna levnou a tento propadák bude pro změnu z drogerie. Moc jsem od této věcičky nečekala, i když obecně mám věci od Garnier ráda a k některým, spíše na tělo, se stále vracím. Což ovšem nebude tento případ.

Co říká Garnier: Ultralift Cream+Sérum NIGHT od Garnier v sobe kombinuje aktivní sérum a uklidňující noční krém.Jeho revoluční spirálový tvar zabezpečuje jednotné a precizní dávkování obou složek.Jeho složení obsahuje 2krát více Pro-Retinolu získaného z přírodních a aktivních buněk rostlin, který regeneruje pleť a stimuluje produkci kolagenu.Noční krém je obohacený o arganový olej pro intenzivní výživu a obnovu pleti.

Co říkám já: jak vidíte, české stránky jsou poněkud výřečnější než ty anglické a takové složení ultra účinných látek mě teda hodně překvapuje. Tolik retinolu a arganového oleje pro intenzivní výživu pleti a hle, ono to stejně nic nedělá. No zase, já vím. Zase výrobek, který nedělá nic strašného…jen prostě tak nějak nezvládá dělat vůbec nic.Hydratuje? Ne. Vyživuje, ba přímo, vyživuje intenzívně? Houby s octem, drahé dámy. Dělá takovou tu naducanou hladkou pleť? Nene. Vyhlazuje vrásky? Tak tohle vám zrovna nepovím, ale pochybuju. Možná by se tak dal použít u zralejší pleti poté, co ji majitelka vyživila něčím lepčejším, jako primer pod makeup.

Jo a ta vůně. Ta je. Ta nejde “přehlédnout”. Ani kvalitou a kvantitou už vůbec ne. Já vím, ja vím… Garnier své výrobky v parfému snad namáčí, tak co jsem čekala. Ale nikdy jsem na jejich parfemaci neměla alergii a ani jsem nad nimi nemusila příliš nos ohrnovati. Tady si ho rovnou zacpu. Ta vůně je na mě moc silná, taková ta typická pro “krémy pro zralé ženy”.

Vrásky sice nemám, ale krém jsem si pořídila, neboť jsem nutně potřebovala něco výživnějšího a doma samé lotion a lehké gelové krémy. A moc jsem si tedy nepomohla.Tak co bych řekla pěkného… že ty spirálky jsou takový pěkňoučký? ;)

4 responses »

  1. Vizuelně se mi to líbí, jako točená zmrzlinka to vypadá :D Ale na své zaručené účinky už mě tyhle multifunkční výrobky taky nenachytaj. Garnier obecně můžu, ale spíš v té základní rovině (ty basic krémy, mléka apod., tyhle řady pro daný typ pleti mě moc neberou).
    Verunka

    • :D nenech se zlákat! Je to zlaté vábení a skutek utek. Ještě lepší než spirálky jsou takové ty kuličky různobarevné v různých gelech a krémech. Je to asi na dvě věci, ale je to taky pěkňoučké :D

Leave a Reply

