Essie Mint Candy Apple

Standard

This is not exactly a winter color but you probably know I love everything in between blue & green. I also really like Essie’s brush. I much prefer it to OPI’s brush. Also,most of the time the texture of Essie’s varnish is neither thick nor runny which makes the application really easy. I find Essie lasts pretty well on my nails so it is fair to say this is probably my fave brand of nail polishes. Mint candy apple is sometimes described as a perfect Tiffany color though I think it is a little bit too green for that, but close enough. Application is a breeze, it almost covers in only one layer but the second layer is necessary. For me it is also one of the longest lasting shades I own as it lasts happily for 4-6 days without any chipping. Do you like it?

 

 

 

essiefinal

 

 

Vím, že Essie Mint candy apple není zrovna typická zimní barva, ale kdo mě zná, ten ví, že odstíny modrozelené ve všech odstínech mám moc ráda. Navíc mám moc ráda Essie laky. Jednak mi ze všech nejvíc vyhovuje jejich štěteček, rozhodně víc než ten od OPI, jednak jejich laky mají pro mě tu správnou texturu: ani husté, ani příliš tekuté, takže se mi lakují bez přetahů. A nakonec, ze všech značek, které mám, mně jejich laky obecně, i když ne všechny, nejlépe drží. Zrovinka Mint candy apple na mých nehtech drží 4-6 dnů, což vůbec není špatné. Skoro by stačila jen jedna vrstva, ale ty dvě jsou prostě nutné. Tento odstín někteří popisují jako Tiffany barvu, ale mě přijde malinko víc zelená. Tak co na ni říkáte?

 

 

4 responses »

  1. Ty, já ti nevím, tuhle barvu miluju a přitom zrovna tenhle lak se mi nijak nelíbí, nechává mě absolutně chladnou a nenosila bych ho. Nevím proč. Ale jinak tu barvu fakt můžu skoro všude! Btw, Essie má teď výprodej, všecky laky za 50 %, přišel ti ten kupon taky? Váhám, zda u nich něco ulovit nebo se na to vykašlat… jsou tam echt protivní, ale zas ty laky – ty za to nemůžou! :D
    A přiznám se, že se musím jít dovzdělat a zjistit, co je to ta “tiffany blue” a proč se to tak jmenuje…
    Verunka

    • Jak te nechava chladnou? My si asi nerozumime :D jj, dostala, ale snazim se drzet. Mam objednany 2 laky v blogsale a paletku ocnich stinu, tak uz mam zas na chvili utrum :) PS> Tiffany jako ty sperky, protoze vsechno bali do krabicky teto barvy.

    • No nevím, je to hrozně divný. Můžu ji nosit na tričku, na šatech, na balerínkách, na saku, jako kytku do vlasů, v bižuterii, klidně si ji nalíčím i na oči, ale na nehty prostě nee… :(
      Jinak, těch lákadel je teď všude přehršel. Koukalas třeba na Illamasquu? Viennettka dělá objednávku, nejspíš se tam s něčím přifařím, za těch 5 liber je to prostě neodolatelné :D Blbý je, že mám vážně rozjednaný kde co jinde, teď jsem ještě odklikla holograf na Šminkách…. no prostě peklo :DDD
      Verunka

Leave a Reply

