The joy of visiting a hairdresser! / Není nad návštěvu kadeřníka

Standard

I use to go to the hairdresser’s regularly ONCE a year :D I also used to dye my hair at home which almost always resulted in very dark almost black hair. Well six years ago I have found a great guy who owns his own hairdresser place and who understands my hair and likes it. Previously every hairdresser would just go “oh my god, you’re hair is so dry and you need these XZY products and blah blah blah”… Not this one. In the 6 year or so I bought only 3 products from him and they were all winners. Ok, I admit, my sudden ability to do something regularly may have something to do with the fact he is rather…ehm…handsome, very nice and knows a good timing when it comes to compliments ;)

My face is round and I have a ton of frizzy and dry hair. Previously every single hairdresser suggested layers to frame my face. Great idea for my face, yes. But terrible one for my hair. As the shorter layers framing my face would frizz up around my face. In the end my face looked even more round and the frizz was pretty bad. My guy suggested keeping all my hair at the same length or the front ever so slightly shorter but not layered. And it works. And with regular visits every third month my hair is less dry as well.

And last thing, as I said, home dyes don’t agree with my hair. I can do it without creating any mess in my bathroom and without missing a spot on my hair. But they always dye my hair darker even when I leave the color on for shorter time. I am really happy with the shade today, not too dark and no red or red hues.

I got myself a brush for blowdrying label.m Paddle brush and label.m Sleek Blow Out Cream and received  label.m cosmetic bag. Yay :)

How often do you got to a hairdresser’s?

 

labelm
me2

 

 

Dříve jsem chodívala ke kadeřníkovi velmi pravidelně. Jednou za rok :D A taky vlastně až donedávna jsem si barvila vlasy sama, ale konečný výsledek byl vždy podstatně tmavší než jsem plánovala. Před asi 6 lety jsem objevila kadeřníka, který je skvělý a má své vlastní kadeřnictví. Co je na něm ale nejlepší je, že tak nějak mým vlasům rozumí a líbí se mu. Protože až na vzácné vyjímky, jsem se vždycky u kadeřníka dozvěděla, že mám děsně suchý vlasy (to je překvapení) a že si prostě musím koupit asi 150 jejich výrobků a blablabla… Za těch 6 let, co chodím ke svému chlápkovi, jsem si odnesla asi 3 věci a všechny byly skvělé. No dobře, uznávám, že mé pravidelné návštěvy malilinko souvisí i s tím, že je to jaksi fešák a umí si dobře načasovat nějaký ten kompliment ;)

Můj obličej je kulatý a vlasů je hromada, jsou suché a mají sklon ke krepacení. Vždycky mi všichni vlasy sestříhávali, je to prý dobrý nápad pro tvar mého obličeje. To ano, pro obličej to fajn asi je. Ale ne pro moje vlasy, Protože ty zkrácené lokny vepředu se pak hodně zvlní a zkrepatí a okolo tváře mi udělají skrumáž krepatou. Takže obličej mám ještě kulatější a vlasy ještě krepatější. Můj chlápek prosazuje jednoduché řešení: všechny vlasy stejou délku, maximálně vepředu malinko kratší. A hle ho, vlasy se mi krepem nevinnou okolo obličeje a díky pravdelným návštěvám jsou i méně suché.

A ta barva. Jsem sice holka šikovná a nabarvím si je sama, aniž bych pocákala celou koupelnu nebo minula kus na hlavě. Ale i když tu barvu nechám působit o 10 minut méně než doporučují, stejně skončím s odstínem, který místo světle hnědé připomíná hořkou čokoládu. Dnes jsem ale s barvou spokojená, je krásně hnědá, aniž by šla do červených nebo rezavých odlesků.

A když už jsem tam byla, pořídila jsem si doporučovaný kartáč label.m Paddle brush, krém na uhlazení vlasů Sleek Blow Out Cream a dostala jsem kosmetickou taštičku label.m. Hurá :)

A co vy, dámy, jak často chodíte ke kadeřníkovi?

 

7 responses »

  1. Sluší ti to!
    Já chodím ke kadeřnici jednou za tři měsíce – mám prodlouženou spodní řadu vlasů pomocí pramenů s keratinem a za tři měsíce je nutné odrostlé prameny zase posunout k hlavě…
    Jinak se barvím sama (a většinou to nedopadne nejlíp…)

  2. Jojo, přesně tak. Jednou jsem někde slyšela: “Pokud narazíš na kadeřníka, se kterým jsi spokojená, tak ho nikdy neměň!” A ještě o jednom povolání se to říkalo, to už nevím. Nicméně k tomu svému chodím velmi sporadicky, jednoduše střih ani barvení ani nic jiného nějak neřeším ;) Ale zajít bych tam měla, je mi to jasný…
    Ostříhal tě moc hezky (taky mi to přijde dost krátké), barvičku teda neposoudím, ale hlavně, že jsi spokojená :)
    Verunka

Leave a Reply

