Essence Snow White nail polish in 03 Doc

Standard

Hey lovely readers, this is my first proper nail post though I still managed to end up with a fuzzy picture. But the shade is true to the actual polish, so I hope you forgive me this time.. This shade is from their latest collection called -yes, obviously- Snow White and as you can see it is a rather bright orange that is ever so slightly grey muted and only a step away from being a neon. I like the brush, using it is just easy peasy lemon squeazy. The polish goes on streaky in the first layer but the second one is much better and third makes for an opaque coverage. Stays put for 3-4 days which si not bad. Do you like it?

PS: I have decided to write my posts in my native language as well, that’s why you can’t understand the stuff below😉

Tak drahé čtenářky, Mína mě tuhlevá popostrkovala, abych začala psát i česky, nevím jak mi to půjde a jestli náhodou na to nejsem moc líná, ale tak zkusit to můžu, že ano…Jakž takž se mi podařilo vyfotit lak od Essence a to z kolekce Snow White v odstínu 03 Doc. Ta barva je přesná, bohužel opět poněkud rozmazaná, ale když ten lak je taaaaaaaak krásný…tak mi to snad protentokráte odpustíte. Je to krásná výrazná oranžová, v lahvičce je více krotká a aby se nestala neonkou, tak ji brzdí malililinký nádech do šeda (alespoň v té lahvičce to tak působí). Lakuje se průměrně, žádná sláva, ale k pláči to taky nebude. První vrstva pruhuje, druhá to zachrání a třetí dokonaláí. Schne dobře a drží 3-4 dny. A ten štěteček je super, ani úzký ani moc široký. Jak se vám líbí?

 

19 responses »

  1. Diky za cestinu. Nejsem blazen do kosmetiky,takze vetsinou nad zajmem zvitezi lenost…s cestinou me tvuj blog zacal bavit jeste vic:-) jinak dekuji za comment o malych Opi. Nedoslo mi,ze mala lahvicka s malym steteckem=velka trapeni.🙂 boh

  2. Děkuju za češtinu!! Myslím, že ti to jde úžasně😀
    A s oranžovou nemůžeš udělat chybu a tahle je krásná! Taky mi nevadí Essence štětečky

    • Sice jsem ted trochu vypadla, ale zda se, ze ta cestina byla dobry napad. Diky za inspiraci! Tahle je fakt bozi, nosim ji cely srpen a furt se mi libi.

  3. A náhodou, jak nemusím oranžovou, tak je pěkná. Já klasické Essence moc nemiluju právě kvůl lahvičkáma pidi štětečkům /stejně tak jako miniatury OPI, které snad vymyslel nějaký sadista/.

Leave a Reply

