Czech beauty box

Standard

The Czechland is finally a part of the global beauty world and now we have officially two beauty box subscription services here, one is called LadyBox (LB) and the other SenzaBox. I definitely prefer the second name and most of English speaking people know probably why (if you don’t…well, in some parts of the English speaking world ladybox can be a slang name for the unmentionable part of lady’s body) and my husband had a good giggle when I proudly announced that I am getting my Ladybox in the mail today…let’s move on.

This is their first issue and I have to admit I decided to purchase only after I saw on various Czech blogs what’s really in there. Don’t get me wrong, I like surprises but I was worried that I may get a box full of drugstore samples. The box costs 299Czk/$15 which I find very reasonable price to pay.

So what’s in there?

~ SebaMed Olive Face & Body Wash 20ml

~ SebaMed Hand+Nail Balm 10ml – both samples seem nice but I somehow feel like they do not belong into “luxury” beauty box

~ ColorClub mini nail polish 7ml in Secret Agent – great choice, I really like CC nail polishes in general, color is gorgeous and just perfect for fall

~ Garnier BB cream in light 50ml – as most bloggers already said I also find Garnier’s bb cream to be a bit of a misjudgment here, it doesn’t fit the luxury image LB  is trying to make for themselves and is very unpopular among in the Czech blogging world even though I happen to kinda like it

~ Pure Fiji body butter in Starfruit infusion 59ml- I had once bought Pure Fiji body butter and wasn’t impressed with the scent, luckily this smells amazing, very fruity and fresh… only pet peeve I have is that the protective tint foil inside was torn and it felt like someone has already opened it

~ Nobilis Tilia – balsamic cream with Aloe Vera and goat’s whey Elisabeth 50ml – this is the main reason I decided to get this box. The moisturizer on its own costs as much as the box and Nobilis Tilia is an excellent Czech aromatherapy and organic skincare brand. The cream feels soothing and doesn’t smell as strongly of lavender as I was worried.

~ Iswari  organic raw not roasted cocoa breakfast mix– I really want to say something original finally but everything has been already said and so many times… This seems like an odd choice for a beauty box but I guess I appreciate the original thought here as it is not something I would try on my own. I wish I could tell somehow how to eat this…sprinkle on yoghurt? With muesli? Next time a not of “how to” would be useful.

All in all I really enjoy this box and will most likely get another one. Does the Czech version compare to the beauty boxes you are used to? Let me know what you think!

 

 

A teď po našem:

Tak i ta naše malá zemička má konečně svoji krabici krásy a ne jednu hned dvě: Ladybox a Senzabox. Musím přiznat, že název Senzabox se mi líbí víc. Do dnešního dne mi to bylo úplně jedno, jenže to skazil můj drahý. Nadšeně jsem mu oznámila, když zazvonil zvonek, že mi pošťák nese můj Ladybox. Můj muž dostal (ne)lehký záchvat smíchu, nechápala jsme úplně proč, ale já mu poslední dobou stejně nerozumím, tak jsem to moc nezkoumala. Jenže on se furt křenil a poškleboval, i když jsem se vrátila zpátky. No a pak s pobaveným výrazem začal vysvětlovat, že u nich doma (rozuměj Nový Zéland) se ve slangu jisté části ženského těla..ano, té…říká ladybox a ho jaksi pobavilo, že mi ji přinesl zrovna pošťák a že je to celé takové zábavně dvojsmyslné, že ano…trochu mi zkazil radost, ale jen do chvíle než jsem si ji dala na stůl – tu krabičku samozřejmě…následující dvojsmysly jsou zcela náhodné a autorkou zcela nezamýšlené!

O této krabičce bylo napsáno na 1000 000 000 českých blogů tolik, že snad nemám ani šanci přijít s originálním pohledem. A nebudu se obšírně o jednotlivých výrobcích rozepisovat, páč to už je taky všude. Prostě jen mé dojmy.

Ze všeho nejdřív mě mile překvapil Pure Fiji Body Butter in Starfruit Infusion 59ml, kdysi jsem od nich něco měla, moc mi to nevonělo, zatímco tenhle kelímek provoněl celou krabičku. A jak hezky! Jen mě trochu zarazilo, že byl strhnutá ochranná fólie, jak kdyby si s tím už někdo přede mnou pohrál. Snídaňová směs Iswari nepražení kakao sice úplně nezapadá do konceptu kosmetické krabičky, ale je to originální a sama bych si to určitě nevyzkoušela. Jen bych ocenila návod na použití , vůbec netuším kam to mám po ránu nasypat: do jogurtu? do mlíka? rovnou do pusy? zalít horkou vodou? nechat naklíčit a na jaře sklidit? No tak dál.Od značky Sebamed jsou tu hned dva kousky: Balzám na ruce a nehty 10ml a Mycí emulze na obličej a tělo solivovým olejem 20ml, ráda vyzkouším, tuhle značku mám ráda, i když nespadá do kolonky luxusní kosmetiky. No jo, už jdu na Garnier BB krém. Garnier jsou asi ze svého BB krému na větvi, páč mám pocit, že ho cpou kam můžou a zcela ignorují fakt, že 90% nejen českých blogů ho líčí ve velmi nelichotivých barvách. Možná je to jejich snaha je přesvědčit jak strašlivě se mýlí a když si ho ještě jednou vyzkouší, musí zaručeně změnit názor… nebo ho mají na skladě tolik, že neví, kam s ním. Jedno z toho to bude. Protože jinak si nedovedu představit, proč ho sem nacpali. Ctí je plná velikost, i když kdyby nebyla plná, mohlo by v ladyboxu být něco jiného v plné velikosti a lepšího… (já vás varovala s těma dvojsmyslama, že jo?). No naštěstí já jejich bb krém mám docela ráda a i kdyby ne, pár kamarádek okolo mě určitě. ColorClub má skvělé laky na nehty, s kterými se lakuje jedna báseň, mám je raději než OPI a tahle barvička Secret Agent je na podzim úžasná..tramtadadá. A obchůdek mojesminky můžu jen doporučit, jsou rychlí, milí a neplatíte poštovné. Hlavní důvod proč jsem si LB vůbec koupila byla přítomnost plného balení pleťového krému (nebo séra) od Nobilis Tilia. Tohle se LB fakt vyvedlo. Noblis Tilia je velmi kvalitní česká značka, kterou ale zas tak mnoho lidí nezná nebo nevyzkoušelo. A Balzamický krém Elizabeth se mi bude hodit na zimu, kdy mám vysušenou a extrémně citlivou pleť, tedy alespoň doufám. Překvapilo mě, že nesmrdí. Můj nos většinu přírodní kosmetiky nerad, ale tento krémík voní spíš lékarnicky, alespoň mému nosu a to my oba rádi. Takže já jsem s LB spokojená, asi si ho pořídím i příští měsíc…jen to jméno bude v naší rodině asi zdrojem mnohého veselí.

Abych nezapomněla, LB můžete objednat zde a stojí 299kč.

Máte LB taky? Líbil? Nelíbil? Povídejte, přeháňejte…

10 responses »

  1. Některé NT věci fakt jakoby smrdí – mje biofáze Santal je fakt chuťovka, bych ti klidně poslala vzorek až budu v Praze, Arganový krém má také mírně nahořklou parfemaci. Ylangový sprcháč naopak voní dokonale…prostě to chce před nákupem obhlédnout.
    Jak jsem psala, měla jsem místo krému sérum a to je opravdu skvělé, sice zatím nefunguje s makeupem, ale jako sérum vyhladí to co má a nesmrdí ani trošku.
    A ještě chci pochválit pěknu recenzi🙂.

    • Máš pravdu, já měla taky nějakou biofázy a taky žádná sláva, ale Elizabeth je teda fakt divná. Na to sérum jsem taky zvědavá. A děkujuuu🙂

    • No, asi s Tebou musim souhlasit. V kelimku jsem to necitila, ale kdyz se s nim namazu, tak opravdu smrdi. Coz je hrozna skoda, protoze je jinak moc prijemny a vubec po nem nejsem cervena, dobre hydratuje. Bud si na ten smradek zvyknu nebo se u nich poohlednu po necem vonavejsim.

  2. Ten tvůj lak se mi nelíbí, ještě že jsem ho nedostala😀 – to za prvé. Víc jsem chtěla sérum NT, ale tohle moc ráda také vyzkouším. Vyzkouším i BB, ač ho hodně lidí pomluvilo, ale mě se nejednou stalo, že co většině nevyhovuje – mně vyhovuje😉 Od Sebamed jsem místo krému na ruce dostala na pleť, ale radši bych zkusila ten na ruce.

Leave a Reply

