Fighting dandruff: Klorane and Head & Shoulders

Standard

Once in a while my scalp gets unhappy which immediately translates into itchiness and dandruff. Before I get the medicated treatments from pharmacy (and not that this always works anyway) I usually try a merry-go-round of drugstore products targeting dandruff. Sometimes some work sometimes nothing works… Now I have discovered one shampoo that is surprisingly very effective yet gentle. I am going to compare Klorane Anti-dandruff treatment shampoo with Head & Shoulders to make the awesomeness of Klorane more obvious.

Head & Shoulders Classic Clean:

In the past I had no serious problem with H&S products, they usually worked for the first phase of my unhappy scalp. There was nothing fantastic about it but it did the job. As most anti-dandruff shampoos this does tangle and dry out my hair somewhat but nothing a good conditioner or a mask couldn’t fix. But as I get older the less it works for me and this last bottle was a complete fail. It didn’t help with my dandruff and with the second use I actually had more white mess on my scalp than before. Not a very happy camper. I also find the scent too strong.

Klorane Anti-dandruff treatment shampoo with nasturtium extract:

This shampoo was recommended to me in a pharmacy by lady who was very excited about it yet seemed to know nothing about it which was slightly off-putting. I mean, if you really love a product and work in a dermatological department of a pharmacy would you really need to read the cover for description and directions? But since the itchy scalp was killing me at that very moment I couldn’t think straight anymore and didn’t care, just the mere idea of getting rid off it once and for all was enough and I purchased it. And wouldn’t you know, she was right. It’s amazing. After only one wash there was no itchiness and no white mess and it hasn’t returned yet. The scent is very herby but pleasantly so, smells slightly woody to me. This treatment doesn’t make my hair super dry as most anti-dandruff treatments do but it does make my hair feel  squeaky-clean and I have to use some good conditioner. My hair is left super shiny, even hubby noticed. But there is another slightly odd thing to this shampoo: every time I wash my hair with it they look ever so slightly darker as my husband asked me if I got my hair done. It could be due to the shine.

So if you suffer with dandruff or just itchy unhappy scalp try this treatment from Klorane, it just may work for you as well.

Po česku:

Jednou za čas se moje drahá pokožka hlavy rozhodne, že mě uvrhne do lehkého šílenství pomocí svědění a jako dárek navíc produkuje ten bílý nesmysl jménem lupy. Než se rozhodnu, že si půjdu pro nějakou lékárenskou vymoženost, většinou vyzkouším spoustu věcí z drogerie, některé i fungují, některé nedělají nic. A abych vyzdvihla jak úžasný Klorane je, nejdřív napíšu něco o nejběžnějším šampónu proti lupům z drogerie, Head & Shoulders.

Head & Shoulders Classic Clean:

Dříve mi výrobky z řady Head & Shoulders celkem vyhovovaly, žádný zázrak, ale udělaly, co měly, tedy zbavily mě lupů a pokud mě hlava příliš nesvědila, tak jsme s nimi neměla zásadni problém. I když jako většina šampónů proti lupům vlasy cuchá a vysušuje, ale zas to není nic, co by nenapravil dobrý kondicionér nebo maska. Ale jak nějak stárnu, tak mi H&S vyhovuje čím dál méně, respektive vůbec ne. Při posledním záchvatu svědění a lupů ty lupy nejenže neodstranil, ale po druhém mytí jich tam bylo podstatně víc. Tak to moc kamarádi teda nebudeme.

Klorane šampón proti lupům s řeřichou:

Tento šampón jsem si koupila v lékárně na radu paní, která z něj byla strašně nadšená a pěla na něj ódy, ale zas bylo divné, že veškeré info mi předčítala z obalu jak z čítanky. Tak nevím, pokud jsem z něčeho nadšená a pracuju jako poradce v dermatologické sekci lékárny, neměla bych o daném výrobku jen přepapouškovávat info z krabičky? Ale vzhledem k tomu, že mě neskutečně svědila ta hlava a nemohla jsem se na nic jiného soustředit, lalpla jsem Klorane a s vidinou lepších zítřků (a to doslova) jsem spěchala domů. A hle ho. Paní měla pravdu, je fakt skvělý. Po prvním umytí jsem si konečně nemusela rvát nehty hlavu a bílý poprašek byl taky fuč a už ho nikdo na mé hlavě nespatřil… Šampón má bylinkovou příjemnou vůni a vlasy jsou po něm takové hodně umyté, ale ne vysušené. Dodává objem, super lesk a pak..no, když jsem si poprvé umyla s ním vlasy, manžel se ptal (a to on si toho nikdy nevšimne) jestli jsem se barvila. Já mám po použití Klorane pocit, že mi malinko ztmavly a že se ta barva tak nějak sjednotila.. bůh ví čím to.

Takže pokud vás trápí lupy nebo svědící pokožka hlavy, zkuste tento šampón, jestli z něj také budte tak nadšeni.

17 responses »

    • 🙂 A mohlo by mu to i vonet, neni to damska vune. Nizoral je super, ale nechavam si ho vzdycky na horsi casy a na barveny vlasy to taky neni moc dobry. Vichy jsem nezkousela, jen La Roche Posay a ten mi nepomohl.

  1. Na lupy díkybohu většinou netrpím (musím zaklepat!), ale ten Head and Shoulders jsem dřív občas používala. Byl doma v koupelně, byl mi příjemný, tak jsem po něm občas sáhla. Do chvíle, než jsem se dozvěděla, že vymývá barvu z vlasů, což jsem následně sama musela konstatovat.😦 Takže, never more. Krom toho nejsi jediná, kdo si stěžuje na jeho neúčinky. A dle složení to bude asi taky pěkný sajrajt. Naopak, na Klorane už jsem slyšela chválu i od jiných, takže asi vážně bude dobrý.
    Verunka

    • Pritom H&S ma v sobe nejaky ten zinkovy zazrak, ktery je i v drazsich znackach z lekarny, ale proste bida. Slysela jsem, ze henna pomaha udrzovat zdravou pokozku hlavy🙂

      • Henna je dobrá na leccos. Lupy teda vážně nemám a snad ani mít nebudu, ale věřím, že možná právě henna k tomu přispěje.
        Pokud chce Terka zkoušet hennu, jak píše výše, tak může zkusit jenom tu bezbarvou léčivou (viz Verčin článek u nás) anebo třeba blond směs od Henné Color😉 Kamarádka Tigra ji teď zkoušela, taky je přírodní blondýnka a chytlo jí to údajně pěkně, nic zrzavého ani načervenalého. 😉

Leave a Reply

